Tên Bài Báo
|
Tác Giả
|
Nơi Phát Hành
|
Số, Ngày Tháng
|
Factors affecting the decision to start a business of fresh graduates in Ho Chi Minh City, Vietnam
Ai Huu Tran, Truong Nhat Tran
|
Đồng tác
giả (chính)
|
International Journal of
Multidisciplinary Research and
Development
|
V8 (8)
2021
|
Factors affecting the acceptance of customers to use e-banking services in Vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
International Journal of
Multidisciplinary Research and
Development
|
V8 (4)
2021
|
The impact of bank credit accessibility of small and medium enterprises in Ho Chi Minh city, VN
|
Đồng tác
giả (chính)
|
International Journal of
Multidisciplinary Research and
Development
|
V8 (1)
2021
|
Green tourism-sustainable tourism development in Phu Quoc Island district
|
Đồng tác
giả (chính)
|
International Journal of
Multidisciplinary Research and
Dvelopment
|
V8 (1)
2021
|
Influence of local brands on domestic investor's decision to select investment locations: Case studies in Vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
International Journal of
Multidisciplinary Research and
Dvelopment
|
V8 (2)
2021
|
Factors influencing the quality of credit to VietinBank Tay Tien Giang,VN
|
Đồng tác giả (chính)
|
International Journal of
Multidisciplinary Research and
Dvelopment
|
V8 (7) 2021
|
Influence of local brands on domestic investors’ decision to select investment locations: case studies in Vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
3(28)
5&6,
2021
|
Factors affecting the decision to start a business of fresh graduates in Ho Chi Minh city, Vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
International Journal of
Multidisciplinary Research and
Dvelopment
|
V8 (8)
2021
|
Bank credit accessibility for small and medium enterprises in Ho Chi Minh city, Vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
2(27)
3&4,
2021
|
Factors affecting the satisfaction of businesses using online tax payment services at the tax department of Ho Chi Minh city, VN .
|
Đồng tác
giả (chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
1(26)
1&2 2021
|
Factors affecting the brand value of some private economic universities In HCM City, Vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
6(25)
11&12 (2020)
|
Factors affecting ads views on social networks: Ho Chi Minh city case study
|
Đồng tác giả (chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
5(24)
09&10 (2020)
|
Factors affecting individual customer acceptance of mobile banking services in Vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
4(23)
07&08 (2020)
|
Satisfaction with bank brands among individual users of deposit savings
|
Đồng tác giả (chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
3(22)
05&06 (2020)
|
Factors affecting the linkage of the fisheries supply chain in Ba Ria Vung Tau province, Vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
The Euraseans Journal on
Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
2(21))
03&04
2020
|
Impact On Competitiveness Of Vietnamese Commercial Banks: Research In Ho Chi Minh City
|
Đồng tác
giả (chính)
|
The Euraseans Journal on
Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
1(20))
01&02
2020
|
Các yếu tố ảnh hưởng đến khách hàng cá nhân khi chấp nhận dịch vụ mobile banking tại TP.HCM
|
Đồng tác
giả (chính)
|
Tạp chí Bộ công thương
ISSN 08660-7776
|
Số 8-04/2020
|
Brand value of public universities in ho chi minh city, vietnam
|
Đồng tác
giả (chính)
|
The Euraseans Journal on
Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
6(19)
11&12
2019
|
Tác động của các yếu tố ảnh hưởng đến năng lực cạnh tranh của các ngân hàng thương mại Việt Nam
Nghiên cứu tại Thành phố Hồ Chí Minh
|
Đồng tác
giả (chính)
|
Tạp chí Bộ công thương
ISSN 08660-7776
|
Số 19-10/2019
|
Sự hài lòng đối với thương hiệu ngân hàng của khách hàng cá nhân gửi tiền tiết kiệm
|
Đồng tác
giả (chính)
|
Tạp chí Bộ công thương
ISSN 08660-7776
|
Số 20-11/2019
|
Các yếu tố ảnh hưởng đến sức mạnh thương hiệu trong nội bộ các ngân hàng thương mại VN
|
Đồng tác giả(chính)
|
Tạp chí Bộ công thương
ISSN 08660-7776
|
Số 21-12/2019
|
Work motivation of lecturers in non-public universities: the case of ho chi minh city, Vietnam
|
Đồng tác
giả (Chính)
|
The Euraseans Journal on
Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
2(17)
7&8
2019
|
Measuring brand value based on customer data: the survey from smartphone market in ho chi minh
city, Vietnam
|
Đồng tác
giả (Chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
2(15)
3&4
2019
|
Factors affecting the use of 4g services: the case of iVetnam
|
Đồng tác
giả (Chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
1(14)
1&2
2019
|
Purchase behavior of organic seafood consumers
|
Đồng tác
giả (Chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
1(14)
1&2
2019
|
The role of teacher immediacy as a motivational factor in student learning
|
Đồng tác
giả (Chính)
|
The Euraseans Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
6(13)
11&12
2018
|
Employing Local Marketing In
Tourism Development Ato Ben Tre Province
|
Đồng tác
giả (Chính)
|
The Euraseans – Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
5(12)
9&10
2018
|
Competitive Assessment Factors f Seafood Exporters In Vietnam
|
Tác Giả
|
The Euraseans – Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
4(11)
7&8 2018
|
Vietnamese Economic Relations Within AEC
|
Đồng tác
giả (Chính)
|
The Euraseans Journal on
Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
6(7)
11&12
2017
|
The Individual Culture Factors Related On The Behavior Of Accepting New Product Of The Consumer (The Case of VN)
|
Tác Giả
|
The Euraseans – Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
ISSN 2539 – 5645
|
5(6)
9&10 -2017
|
Managerial Efficiency on The Performance of Aquaculture Enterprises In Vietnam
|
Tác Giả
|
The Euraseans Journal on
Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
4(5)
7&8 2017
|
The impact of local residents supports for tourism Development: The case of Cu Chi District (Văn Hiến)
|
Tác Giả
|
Tạp Chí Khoa Học ĐH Văn Hiến
|
8/2017
|
Environmental impacts on small and medium enterprise effectiveness (the case of the fisheries sector in Vietnam)
|
Tác Giả
|
The Euraseans – Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
2(3)
3&4
2017
|
Factors affecting purchase intentions to green condominiums in the city of Ho Chi Minh, VN
|
Tác Giả
|
The Euraseans – Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
1(2)
1&2/2017
|
Kiểm định quan hệ giữa chất lượng đào tạo và sự cảm nhận hài lòng của sv Khoa Kinh Tế -
|
Tác Giả
|
Journal of Science - Van Hien University
|
(4) 8/2016
|
Purchase behavior of consumers for seafood products -
|
Tác Giả
|
IFS 2016. 31/10/2016 – University Can Tho
|
30/10/
2016
|
Factors affecting consumer behavior toward eco-friendly seafood in Ho Chi Minh City, Vietnam
|
Tác Giả
|
The Euraseans – Journal on Global Socio-Economic Dynamics Bangkok, Thái Lan
|
1 (1),
12/2016.
|
Factors affecting performance of small and medium enterprises, Vietnam
|
Tác Giả
|
Monographic. Southern Federal University Of Russia Sfu. 2016. - 463 P.
Isbn 978-5-9275-1979-8
|
6/2016
|
Research consumers purchase behavior towards green purchase intention
|
Tác Giả
|
Proceedings of 3 Rd International Conferences, Bangkok, Thailand, 2016
|
21/2/2016
|
The influential factors of consumer acceptance of organic food in Vietnam
|
Tác Giả
|
Proceedings of 3 Rd International Conferences, Bangkok, Thailand, 2016
|
21/2/2016
|
Export barriers and export performance of vietnamese seafood firms targeting international markets
|
Đồng tác giả(Chính)
|
Tạp Chí Ptkt- ĐH KT TP.HCM Tiếng Anh
|
Số 22
9/2015
|
Factors affecting green purchasing behavio
|
Tác Giả
|
Proceeding of The International Conference on Business 2015, Ou University, HCM City,
|
27/11/
2015
|
Tác động của thái độ nghề nghiệp đối với kết quả học tập của học viên trường phòng cháy chữa cháy
|
Tác Giả
|
Tạp Chí Khoa Học ĐH Phòng Cháy Chữa Cháy- Bộ Công An
|
Số 71- 6/2015
|
Các rào cản thương mại khi xuất khẩu thuỷ sản vào thị trường quốc tế
|
Tác Giả
|
Tạp Chí Khoa Học ĐH Mở Tp. HCM
|
Số 3 (42) 4/2015
|
Ảnh hưởng của văn hóa tổ chức đến sự gắn kết của nhân viên tại công ty lữ hành Saigontourist
|
Tác Giả
|
Tạp Chí Kinh Tế Phát Triển ĐH KTQD Hà Nội
|
Số 211 1/2015
|
Các yếu tố ảnh hưởng đến dịch vụ 3G
|
Tác Giả
|
Tạp Chí KH Văn Hiến
|
Số 06 2/2015
|
Các yếu tố ảnh hưởng đến sự lựa chọn nhà cung cấp dịch vụ mạng điện thoại di động
|
Tác Giả
|
Tạp Chí Khoa Học ĐH Văn Hiến Tp.HCM
|
Số 4 8/2014
|
Tác động của các yếu tố quản lí đến hiệu suất của doanh nghiệp xuất khẩu thuỷ sản Bà Rịa - Vũng Tàu
|
Tác Giả
|
Tạp Chí Phát Triển Kinh Tế- ĐH KT TP.HCM
|
Số 286 8/2014
|
Tác động của các yếu tố đánh giá năng lực cạnh tranh của các DN XKTS VN.
|
Tác Giả
|
Tạp Chí Nhân Lực KHXH-Học Viện KHXH Hà Nội
|
Số 29 2/2014
|
Nhân tố tác động đến năng lực cạnh tranh trong các Dn XKTS VN. Trường hợp các Dn XKTS BR-VT
|
Tác Giả
|
TC Phát Triển Kinh Tế - ĐH KT TP.HCM
|
Số 269 3/2013
|
Tác động của năng lực lãnh đạo đến sự thỏa mãn công việc của nhân viên
|
Tác Giả
|
TC Nhân Lực KHXH Học Viện KHXH HN
|
Số 01
Tháng 12/2012
|
Đánh giá thực trạng năng lực
lãnh đạo tại các DN VVN
|
Tác Giả
|
Nghiên Cứu Kinh Tế- Viện Kinh Tế HN
|
Số 412 9/2012
|
Tác động của chất lượng dịch vụ đến lòng trung thành của khách hàng xử dụng ADSL Tại Tp.HCM
|
Đồng tác
giả (Chính)
|
Phát Triển Kinh Tế - ĐH KT TP.HCM
|
Số 256 2/2012
|
Kỷ Yếu Hội Thảo Có Xuất Bản
|
|
Tác động của năng lực cạnh tranh của các doanh nghiệp thủy sản VN
|
Đồng Tác Giả (Chính)
|
Kỷ yếu hội thảo Trường ĐH luật và Phòng Thương mại và CN VN
|
11/9
/2018
|
|
Training for Human Resource Towards the Integration of Vietnam To AEC
|
Đồng Tác Giả (Chính)
|
Hội Thảo Quốc Tế VN – Hàn Quốc trường ĐH Văn Hiến
|
22/5/
2018
|
|
Triển Vọng Đầu Tư Của Hàn Quốc Vào Việt Nam
|
Tác Giả
|
Hội Thảo Quốc Tế -Trường ĐH Văn Hiến
|
12/2017
|
|
Xu Hướng Marketing Trong Điều Kiện Hội Nhập
|
Tác Giả
|
Hội Thảo Quốc Tế - Trường ĐH Hutech
|
9 - 2017
|
|
Export Barriers and Export Performance Seafood into International Markets
|
Tác Giả
|
Proceedings of the 7th International Scientific Conference, Zlín, Czech Republic
|
April 23
- 24,
2015
|
|
A Connection Between Corporate Culture and Employee Commitment to The Organization: A Case Study Saigonvtourist In Ietnam
|
Tác Giả
|
The International Conference on Finance and Economics - Ton Duc University, HCM City, VN
|
June 2nd
- 4th, 2014
|
|
The Effects of Managerial Factors on Performance of Seafood Exporters In BR-VT
|
Tác Giả
|
The International Conference on Finance and Economics– TĐT University, HCM City,
|
June 2nd
- 4th, 2014
|
|
Chiến Lược Marketing Địa Phương Nhằm Thu Hút Khách Du Lịch Đến Tỉnh Đồng Nai
|
Tác Giả
|
Proceedings of The Scientific Research Conference - Faculty Of Business Administration - Van Hien University VN
|
Số 1 Tháng 8/2014
|
|
Hổ Trợ Năng Lực Lãnh Đạo Tại Các Dn Nhỏ Và Vừa Hiện Nay
|
Tác Giả
|
The Proceedings of Science. Ton Duc Thang University
|
Số 1 Tháng 6/2012
|
|
Nghiên Cứu Tác Động Của Công Việc Đến Sự Thỏa Mãn Của Nhân Viên
|
Tác Giả
|
Proceeding Day of VN Personnel In 2012- National Economics, University - HN
|
Số 1 Tháng 10/2012
|
|
Đào Tạo Nguồn Nhân Lực Có Trình Độ Cao Trong Xu Thế Hội Nhập
|
Tác Giả
|
Hội Thảo Khoa Học Về Chiến Lược Tiếp Thị Địa Phương
|
6/2014
|
|
Giá Trị Sản Phẩm Địa Phương Trong Môi Trường Và Điều Kiện Đầu Tư
|
Tác Giả
|
Hội Thảo Khoa Học Về Chiến Lược Tiếp Thị Địa Phương
|
6/2014
|
|
Hạn Chế Tiêu Cực Của Vốn Đầu Tư Gián Tiếp Nước Ngoài Đối Với Nền Kinh Tế VN
|
Tác Giả
|
Hội Thảo Khoa Học Về Chiến Lược Tiếp Thị Địa Phương
|
6/2014
|
|
Quản Trị Dịch Vụ
|
Đồng Tác Giả
|
Nhà Xuất Bản Tài Chính
|
2016
|
|
The multisystem of the world economypaperback.
|
Tác giả
|
Amazone
|
6/2020
|
|
The Value of True Branding as The Measure Success: Building A Successful Brand of The Company Is Hard, Really Hard.
|
Tác giả
|
Amazone
|
7/2020
|
|
The Process of carrying out, Performance and Management Seafood.
|
Tác giả
|
Amazone
|
8/2020
|
|